Ho ho ho ...

30 November 2011

I just can't believe it'll be the 1st of December tomorrow. This evening I'll be finishing off my first pages of my DD and I'll be ready to start. This year has gone by so fast! Some news and some things to show you. First: I can be found in this French scrapbooking magazine (p.10-11). A two-page spread about me.
Déjà décembre! j'en reviens pas! Je termine mes pages pour mon DD (je montre ça bientôt!) et puis une bonne nouvelle. Vous me trouverez à la page 10-11 dans cette revue! Quelle surprise quand Béatrice m'a contacté et quel honneur! Merci Béatrice pour cette chance inouï.

 And then some of my christmas cards went up on the American Crafts blog yesterday. The first one I made with the jolly Hollyday collection. Traditional Christmas colours just the way I like them and another two but I challenge myself to use a "non Christmassy"  line from AC. Love how versatile the collections are!
Puis quelques cartes de noël qui étaient sur le blog de American Crafts hier. Une dans des tons traditionnels et les deux autres crées avec une toute autre collection, un défi que je me suis lancé. Créer des cartes de noël avec des papiers "pas noël" du tout! 
 Supplies: White (71081) - Cardstock, Red Suit Paper (35499) – Hollyday, Babouschka Paper (35490) – Hollyday, Holiday House Printed Glossy Chipboard Shapes (77252) – House, Garland (89407) – Premium Ribbon, Holly Jolly Paper (59216) – Hollyday, Silver (59526) – Pigment Ink, Clear (27170) – Zing!, Foam Dots (61709) – This to That Adhesive
 Supplies: Rose's Kitchen Paper (35540) – Garden Café, Daisy's Diner Paper (35539) – Garden Café, Journaling Cards (64011) – Justwrite, Satin Picot White (58475) – Ribbon; Font: Vivaldi


Supplies: White (71081)- Cardstock, Carnation Corner Paper (35538) – Garden Café, Lavendar Grill Paper (35535) – Garden Café, Journaling Cards (64011) – Justwrite, Mousse (78057) – Details, Printed Variety Tags (77256) – Bits

7 comments :

So.Creative said...

Quelle excellente nouvelle!!! Félicitations pour cette parution , j'ai hâte d'aller chercher un exemplaire au kiosque ;-))
Tes cartes sont super belles! Je suis toujours admirative!
Bisous^^
So.

Pauline Dehouck said...

Félicitations pour ta publication dans ES !! Et tes cartes sont très belles !

emma_scrap said...

Bravo pour cette publication !! Tu le mérites ;)) Tes cartes sont superbes !!!

Lulu Berlue said...

Aaaah ouiiii, j'ai eu le plaisir de ton lire ton interview !!!! Me suis dit : ohhhh youkoulélé, une Belge à l'honneur !
Bravo Lilith car ton scrap le vaut bien !
Superbes cartes...
Bzzzz,
Lulu

Els said...

Gefeliciteerd, Lilith!! Enne ... prachtige kaarten!

Melanie said...

This year flew by for me, too! Congratulations on your publication--always so exciting :) Your cards are beautiful--love how you used nontraditional colors.

bea said...

tes crtes sont sublimes!
moi aussi j ai une page,ma 1ere dans ce numero de Es,a la page des combos
biz
béa

Theme by: Pish and Posh Designs