The first

22 August 2010

... One of my first pages. On the forum CS Avenue we had to take one of our first layouts and rescrap it. I did change it a lot. The a layout make at my friend Aline's place. Our first scrap evening. I like these two layouts a lot. I'll be back soon with a sneak peek at the Hip2besquare August kit.
Une première page rescrappée pour un challenge sur le forum CS Avenue et une première soirée scrap chez Aline avec une page comme résultat.

Here I kept the idea of the text on the top left hand side and the bottom right hand side, the eyelets and the rectangle shapes. 
J'ai gardé l'idée de l'emplacement des textes les oeuillets et les formes rectangulaires.
It opens up to two lovely pictures of my boys.
Material: American Crafts, Crate paper and Kési'art stamps.

Material: Patterned paper 4h37, stickers Kési'art, string.

6 comments :

scrapagogo said...

j'aime beaucoup la page 365jours !!!

Deana said...

Beautiful pages, Lilith! I especially ♥ the way you laced the twine on the last page!

Hope you have a great week! :-)

Anonymous said...

je les ai deja vues sur le forum toutes les deux, et elles sont vraiment belles!

Lulu Berlue said...

Deux belles pages !
J'aime les photos cachées sur la première et j'adore la mise en page de la deuxième...
Bzzzz,
Lulu

Unknown said...

gros coup de coeur pour ta 2ème page!!! j'adoooore bzou

Nadèche said...

je suis sous le charme de ses deux pages...bizzz...NAdèche

Theme by: Pish and Posh Designs