First message

13 August 2008

And here we go. At last I have decided to get started with my blog. Not that easy as I don't have a fast internet connection but it will do. I am sure my dad won't mind if I pop iy and use his computer. This is my first message and as this blog is dedicated to scrapbooking here is a page made Saturday (9 August). It's a scraplift of a page made by taillefine .

Et voilà. J'ai commencé mon blog. Pas facile car je n'ai pas de connexion rapide. Pour inaugurer, une des mes pages faite samedi 9 août. C'est un scraftlift d'une des pages de taillefine.


Paper: Lolascrap. Stamps: Lolascrap and hero arts.

6 comments :

Anonymous said...

whouawww!!!je trouve ta page superbe!
cette photo va super bien avec les papiers lolascrap!
bravo miss
big biz

Anonymous said...

Wow, I am so proud to see the results of your (pro)creativity online. :)

isabelle said...

magnifique!!!! bienvenue dans la blogosphère scrap!!!! je suis très heureuse que tu aies ton blog... je ne ferai pas la version en anglais... merci de ta compréhension!!! hihi

Praline said...

Je vois que je t'ai contaminée...
Très beau début...

Véro said...

cette page est superbe!

Anonymous said...

Waow

Theme by: Pish and Posh Designs